Game Maker v.6 kézikönyv (Mark Overmars)
Fordította: etrusk@freemail.hu
Frissítések, javítások: http://gm.etrusk.fw.hu
Tartalomjegyzék
Második fejezet - Szóval saját számítógépes játékot akarsz készíteni
Negyedik fejezet - Az általános elképzelés
Ötödik fejezet - Nézzünk egy példát
Hatodik fejezet - A felhasználói felület
Nyolcadik fejezet - Hangok és zene
Tizenegyedik fejezet - Események
Tizenkettedik fejezet - Akciók
Tizenharmadik fejezet - Szobák készítése
Tizennegyedik fejezet - Az Advanced mode menüpontjai
- 14.2 Az egyes alképek szerkesztése
- 14.3 Speciális sprite beállítások
Tizenötödik fejezet - Bővebben a hangokról és a zenéről
Tizenhatodik fejezet - Bővebben a hátterekről
Tizenhetedik fejezet - Bővebben az objektumokról
Tizennyolcadik fejezet - További akciók
Tizenkilencedik fejezet - Bővebben a szobákról
Huszadik fejezet - Betűkészletek
Huszonegyedik fejezet - Nyomvonalak
Huszonkettedik fejezet - Idővonalak
Huszonharmadik fejezet - Szkriptek
Huszonnegyedik fejezet - A játék információ
Huszonötödik fejezet - A játék beállítási lehetőségei