Game Maker v.6 kézikönyv (Mark Overmars)
Fordította: etrusk@freemail.hu
Frissítések, javítások: http://gm.etrusk.fw.hu

Tartalomjegyzék


 

Első fejezet - Változások

Második fejezet - Szóval saját számítógépes játékot akarsz készíteni

Harmadik fejezet - Telepítés

Negyedik fejezet - Az általános elképzelés

Ötödik fejezet - Nézzünk egy példát

Hatodik fejezet - A felhasználói felület

Hetedik fejezet - Sprite-ok

Nyolcadik fejezet - Hangok és zene

Kilencedik fejezet - Hátterek

Tizedik fejezet - Objektumok

Tizenegyedik fejezet - Események

Tizenkettedik fejezet - Akciók

Tizenharmadik fejezet - Szobák készítése

Tizennegyedik fejezet - Az Advanced mode menüpontjai

- 14.1 Sprite-ok szerkesztése

- 14.2 Az egyes alképek szerkesztése

- 14.3 Speciális sprite beállítások

Tizenötödik fejezet - Bővebben a hangokról és a zenéről

Tizenhatodik fejezet - Bővebben a hátterekről

Tizenhetedik fejezet - Bővebben az objektumokról

Tizennyolcadik fejezet - További akciók

Tizenkilencedik fejezet - Bővebben a szobákról

Huszadik fejezet - Betűkészletek

Huszonegyedik fejezet - Nyomvonalak

Huszonkettedik fejezet - Idővonalak

Huszonharmadik fejezet - Szkriptek

Huszonnegyedik fejezet - A játék információ

Huszonötödik fejezet - A játék beállítási lehetőségei

Huszonhatodik fejezet - Sebességi megfontolások

Huszonhetedik fejezet - A játékok terjesztési módjai