« Előző oldal- - - ^Tartalom^- - - Következő oldal »

25.5 fejezet


A betöltés beállítási lehetőségei

A Loading fülben azt tudod meghatározni, hogy mi történjen a játék betöltése közben. Először is saját betöltő képet adhatsz meg (Show your own image while loading bejelölése, majd a Change Image-ra kattintva kiválasztható a kép). Másodszor megadhatod, hogy a betöltés folyamatát jelző csík hogyan jelenjen meg a kép alján. Itt három választási lehetőséged van. Nincs betöltést jelző csík (No loading progress bar), az alapértelmezett (Default loading progress bar), vagy egy saját kép látszódjon a betöltést jelző csíkként (Own loading progress bar). Ez utóbbit választva megadható a csík háttere (Back Image) és maga a csík (Front Image). Bejelölhető, hogy a csík a betöltés folyamán arányosan méreteződjön (ez az alapértelmezett beállítása a Scale progress bar image-nek), vagy legyenek belőle részek levágva, amíg hosszabbá válik. Ebben a második esetben bizonyosodj meg arról, hogy a kép elég hosszú a csík hátterének kitöltésére. (Jegyezd meg, hogy ebben az esetben mindkét képet meg kell adni, nemcsak az egyiket.)

Lehetőség van annak beállítására, hogy a betöltési kép legyen áttetsző (Make image partially transparent). Ezesetben a háttérkép bal alsó képpontja lesz használva áttetszési színként. Az átlátszóság mértéke is beállítható (Make translucent with alpha value). A 0 jelenti a teljes áttetszőséget, míg a 255 a nem áttetszőséget. (Mindkettő csak 2000, XP, vagy újabb Windows változatok alatt működik.)

Megadható az az ikon is, amelyet a futtatható játék használni fog (Change Icon). Csak 32×32 méretű ikonokat használhatsz. Ha más típusút választasz, a program figyelmeztet.

Végül meg tudod változtatni a játék egyedi azonosítóját (Game Identifier). Ez az azonosító a csúcspont táblázat tárolásához és a mentésekhez használatos. Ha kiadod a játékod újabb verzióját, és nem akarod átvenni a régi csúcspont listát, ezt a számot kell megváltoztatni.