« Előző oldal- - - ^Tartalom^- - - Következő oldal »

25.6 fejezet


Hibák kezelése és tájékoztató a játékról

Az Errors fülben a hibák közlésével kapcsolatos beállítási lehetőségek vannak.

Display error messages
Ha be van jelölve, a hibaüzenetek megjelennek a játékosnak. A végső verzióban talán már nincs rá szükség.

Write error messages to file game_errors.log
Ha bejelölöd, a hibaüzenetek a game_errors.log fájlba íródnak a játék mappájában.

Abort on all error messages
Általában vannak végzetes hibák és vannak, amiket figyelmen kívül lehet hagyni. Ha ezt bejelölöd, az összes megjelenő hiba végzetesnek lesz ítélve, és leáll a játék. A játék utolsó verziójában érdemes kipipálni.

Treat uninitalized variables as 0
Általános hiba egy változót használni, mielőtt értéket rendelnénk hozzá. Néha nehéz ezt a hibát elkerülni. Ha ezt bejelölöd, a kezdőérték nélküli változók nem jelentenek többé hibát, nullaként lesznek kezelve. De légy óvatos vele, mert könnyen ahhoz vezethet, hogy emiatt nem veszel majd észre gépelési hibákat.

Az Info fülnél megadhatod a játék készítőjének nevét (Author), a játék verziószámát (Version), és némi tájékoztatót a játékról (Information). Itt látható a játék utolsó változtatásának ideje is (Last changed). Ez hasznos, ha másokkal együtt dolgozol egy játékon, vagy elkészíted egy új, frissített változatát. Az itt leírt tájékoztató a játék futása alatt nem elérhető.