« Előző oldal- - - ^Tartalom^- - - Következő oldal »
25.6 fejezet
Hibák kezelése és tájékoztató a játékról
Az Errors fülben a hibák
közlésével kapcsolatos beállítási lehetőségek vannak.
Display error messages
Ha be van jelölve, a hibaüzenetek megjelennek a játékosnak. A
végső verzióban talán már nincs rá szükség.
Write error messages to file game_errors.log
Ha bejelölöd, a hibaüzenetek a game_errors.log fájlba
íródnak a játék mappájában.
Abort on all error messages
Általában vannak végzetes hibák és vannak, amiket figyelmen
kívül lehet hagyni. Ha ezt bejelölöd, az összes megjelenő
hiba végzetesnek lesz ítélve, és leáll a játék. A játék
utolsó verziójában érdemes kipipálni.
Treat uninitalized variables as 0
Általános hiba egy változót használni, mielőtt értéket
rendelnénk hozzá. Néha nehéz ezt a hibát elkerülni. Ha ezt
bejelölöd, a kezdőérték nélküli változók nem jelentenek
többé hibát, nullaként lesznek kezelve. De légy óvatos
vele, mert könnyen ahhoz vezethet, hogy emiatt nem veszel majd
észre gépelési hibákat.
Az Info fülnél megadhatod a játék készítőjének nevét (Author), a játék verziószámát (Version), és némi tájékoztatót a játékról (Information). Itt látható a játék utolsó változtatásának ideje is (Last changed). Ez hasznos, ha másokkal együtt dolgozol egy játékon, vagy elkészíted egy új, frissített változatát. Az itt leírt tájékoztató a játék futása alatt nem elérhető.